10.7.2008

Imbolc

Ensimmäinen huivi, jossa käytin suomalaista lankaa tai ainakin sinnepäin. :) Lanka on Wetterhoffin Sivillaa. Ei kyllä häviä pätkääkään noille ulkomaisille - pikemminkin päinvastoin. Tykkään siitä himmeästä kiillosta, minkä silkki siihen tekee ja pidän myös siitä, että tuo ei ole lainkaan sellaista "mohairmaista" eli ei mitään karvoja missään.

Goddess Knits sarjan Mysteerihuivi 2008 #7 (#11). Tätä tehdessäni olin mukana Ravelryssa ja olin kovin otettu, kun Renee pyysi, että saisiko minun kuvaani käyttää hänen Pattern-sivullaan. Olin otettu. :) Varsinkin, kun minä en todellakaan ole mikään valokuvaaja, joten kuvien ottaminen hoituu sillä "jos räppäsen 10 kuvaa, niin kait niistä yksi onnistuu" -metodilla. Huivi on nakattu hangelle ja otettu kuva siinä.

Imbolc

Tämä huivi ois oikeasti pitänyt tehdä Lace-weight langasta, mutta se käyttämäni Sivilla on siis lähinnä Fingering-weight.

Lanka: Wetterhoff Sivilla
Väri: Pinkki 915
Määrä: 3.6 vyyhtiä eli 180 grammaa, 982.8 yards (898.7m)
Puikot: 4.0 mm

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti