13.5.2010

Kerrosmerkkejä / Row Markers

Aina joskus sitä kaipaa kerrosmerkkejä - siis sellaisia merkkejä, jotka voi irrottaa. Tämmöisen tarpeen olen huomannut vaikkapa kärjestä aloitettuja sukkia tehdessäni. Toki voi käyttää langanpätkää, mutta tulipahan mieleeni, että voisihan sitä pari merkkiäkin olla.

Every now and then I need row markers - I mean the ones which you can detach. For example, when knitting the socks from toe those are useful. Of course I could use some leftover yarn, but then I thought I could buy couple of markers instead.

Row Markers 01

Tilasin merkkini Helmipuikosta ja homma hoitui juoheasti ja tilaus toimitettiin nopeasti.

I ordered the row markers from Helmipuikko - I was happy with the service and I got my markers quickly.

Row Markers 02

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti